14 391 Kč s DPH |
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | TV-1171 GREY2 |
Záruka | 24 měsíců |
Elegantní, velmi pohodlné, polohovatelné elektromotory a dálkovým ovládáním TV a relaxační křeslo z kolekce Comfort Artium. Potah je s šedé látky. Kostra z masivního dřeva, boky jsou z topolové překližky. Mechanická konstrukce je kovová, lakovaná černým práškovým lakem. Výplň z PU pěny 28D na sedáku. Ten je navíc zpevněn a zesílen kapesními ocelovými pružinami a polyesterovým vláknem Dacron. Opěrák je vyplněn dutým silikonizovaným vláknem, opěrky 24D PU pěnou. To vše zaručuje skvělé pohodlí a maximální relaxaci.
Dva integrované motory a čtyřtlačítkové kabelové ovládání pomáhají nejen při vstávání, ale i nastavení všech relaxačních poloh jednotlivě. Ovladač je umístěn v praktické a velké kapse na pravé straně křesla. Úplný rozklad zvládne nezatížené křeslo 15 sekund, polohu Relax I (zvýšená podnožka) za 9 sekund, úplný výklop za 18 sekund.
Výška pohodlných područek je 64 cm, šíře 13 cm a světlá výška křesla je 6 cm. Křeslo se dá rozložit na plochu lůžka téměř 180° a velikosti 178 x 50 cm. Nosnost je až 140 kg.
Nosnost do (kg) | 140.00 |
Hloubka | 90.00 |
Hloubka sedáku | 49.00 |
Šířka | 80.00 |
Šířka sedáku | 49.00 |
Výška | 114.00 |
Výška sedu | 50.00 |
Rozklad | Ano |
Rozměr | 78x90-178x114-149x50 cm |
Rozměr nohy | 3x3 cm |
Hmotnost | 50,00 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.