Křesla k sedacím soupravám

Nejprodávanější
1
Čalouněné stylové křeslo BARON český výrobek
Na objednávku 4 - 6 týdnů
17 491 Kč14 455 Kč bez DPH
2
Pevné křeslo ALENA český výrobek
Na objednávku 4 - 6 týdnů
11 850 Kč9 793 Kč bez DPH
3
Čalouněné křeslo TULIP látka Rose 17 a Bahama 33
Skladem u dodavatele 1 kus
5 630 Kč4 653 Kč bez DPH
4
Křeslo AGÁTA pevné, český výrobek
Na objednávku 3 - 4 týdny
10 600 Kč8 760 Kč bez DPH
5
Křeslo FIONA pevné, český výrobek
Na objednávku 3 - 4 týdny
11 660 Kč9 636 Kč bez DPH
Produktů na stránce
Hledat v kategoriiHledat
Kde hledat:
Akce
Čalouněné křeslo TULIP látka Rose 17 a Bahama 33
Šířka78
Hloubka74
Výška93
Skladem u dodavatele 1 kus
5 630 Kč
Vystaveno na prodejně
Vystaveno na prodejně
Čalouněné stylové křeslo BARON český výrobek
Šířka105 cm
Hloubka97 cm
Výška102 cm
Na objednávku 4 - 6 týdnů
17 491 Kč
Doporučujeme
Křeslo AGÁTA pevné, český výrobek
Šířka89 cm
Hloubka95 cm
Výška107 cm
Na objednávku 3 - 4 týdny
10 600 Kč
Křeslo FIONA pevné, český výrobek
Šířka89 cm
Hloubka95 cm
Výška107 cm
Na objednávku 3 - 4 týdny
11 660 Kč
Doporučujeme
Pevné křeslo ALENA český výrobek
Šířka88 cm
Hloubka82 cm
Výška85 - 118 cm
Na objednávku 4 - 6 týdnů
11 850 Kč
Nastavení cookies
Zde máte možnost přizpůsobit cookies soubory dle vlastních preferencí.
Nezbytné technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.

Analytická cookies

Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.

Marketingové cookies

Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.

Údaje o uživatelích

Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.

Perzonalizovaná reklama

Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.