Polštáře

Nejprodávanější
Produktů na stránce
Hledat v kategoriiHledat
Kde hledat:
Polštář, sametová látka mentolová, 45x45, ALITA TYP 10
Šířka45
Výška45
Skladem u dodavatele
240 Kč
Polštář, sametová látka tmavě šedá, 45x45, ALITA TYP 8
Šířka45
Výška45
Skladem u dodavatele
240 Kč
Polštář, sametová látka světle šedá, 45x45, ALITA TYP 12
Šířka45
Výška45
Skladem u dodavatele
240 Kč
Polštář, sametová látka petrolejová, 45x45, ALITA TYP 5
Šířka45
Výška45
Skladem u dodavatele
240 Kč
Polštář, sametová látka pudrová růžová, 45x45, ALITA TYP 2
Šířka45
Výška45
Skladem u dodavatele
240 Kč
Polštář, sametová látka mentolová, 60x60, Olaja TYP 10
Šířka60
Výška60
Skladem u dodavatele
270 Kč
Polštář, sametová látka tmavě šedá, 60x60, Olaja TYP 8
Šířka60
Výška60
Skladem u dodavatele
270 Kč
Polštář, sametová látka petrolejová, 60x60, Olaja TYP 5
Šířka60
Výška60
Skladem u dodavatele
270 Kč
Výprodej
-29 %
Polštář OLAJA TYP 11 sametová látka tmavozelená, 60x60 cm, VÝPRODEJ
Šířka6
Výška60
Skladem ihned k dodání 4 ks
Běžná cena 340 Kč240 Kč
Doporučujeme
Polštářek VAC hladký 40x40 cm, vyslékací na zip, látka dle vzorníku, český výrobek
Šířka40 cm
Výška40 cm
Na objednávku 4 - 6 týdnů
740 Kč
Doporučujeme
Polštářek VAC hladký 50x50 cm, vyslékací na zip, látka dle vzorníku, český výrobek
Šířka50 cm
Výška50 cm
Na objednávku 4 - 6 týdnů
790 Kč
Nastavení cookies
Zde máte možnost přizpůsobit cookies soubory dle vlastních preferencí.
Nezbytné technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.

Analytická cookies

Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.

Marketingové cookies

Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.

Údaje o uživatelích

Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.

Perzonalizovaná reklama

Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.