7 641 Kč s DPH |
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | TV-5040 GREY2 |
Záruka | 24 měsíců |
Pohodlné relaxační křeslo čalouněné tmavě šedou látkou s bílým prošitím. Křeslo je mechanicky polohovatelné zapřením se zády a přenesením váhy na opěrák dojde k napolohování dozadu a k vysunutí podnožky. Po předklonění se opěrák a podnožka vrátí zpět do původní polohy. Ruce si můžete pohodlně opřít o polstrované područky. Konstrukce křesla je dřevěná v kombinaci s velkoplošnými DTD materiály. Polohovací mechanismus je kovový a spodní chromované nožky jsou opatřeny plastovými kluzáky.
Pro starší osoby, které již mají méně síly, doporučujeme vybrat z naší nabídky křeslo s elektrickým polohováním: křesla s elektrickým polohováním
Na přepravu je křeslo baleno v pevné kartonové krabici a opěrák je odmontovaný. Jednoduchým zaklapnutím jej po vybalení zkompletujete se spodní částí křesla. Balení je tak na stěhování praktické díky menšímu rozměru.
Nosnost do (kg) | 130 kg |
Hloubka | 85-165 cm |
Šířka | 78 cm |
Šířka sedáku | 54 cm |
Výška | 113 cm |
Výška sedu | 50 cm |
Výška opěráku | 70 cm |
Rozměr | 78x85-165x113x50 cm |
Hmotnost | 31,00 kg |
Dobrý den, výška opěráku u křesla TV-5040 je cca 70 cm. Záleží na váze uživatele, kdy při dosednutí dojde k mírnému pružení sedáku, takže udávaná výška je orientační.
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.