Skříně do předsíně

Nejprodávanější
1
Předsíňová policová skříň VIRA-MECKI dub sonoma/bílá
Skladem u dodavatele
2 790 Kč2 306 Kč bez DPH
2
Předsíňová policová skříň MECKI wenge/bílá
Skladem u dodavatele
2 690 Kč2 223 Kč bez DPH
3
Skříň s policemi na obuv NAVIA 70 cm, matná bílá
Skladem u dodavatele
3 390 Kč2 802 Kč bez DPH
4
Šatní skříň ORION š.55 cm, dub sonoma a matná bílá
Skladem u dodavatele
2 170 Kč1 793 Kč bez DPH
5
Věšáková skříň 4D1S/70, dub sonoma, NORTY TYP 22
Skladem u dodavatele
4 590 Kč3 793 Kč bez DPH
6
Skříň s policemi na obuv NAVIA 70 cm, dub sonoma
Skladem u dodavatele
3 390 Kč2 802 Kč bez DPH
Produktů na stránce
Hledat v kategoriiHledat
Kde hledat:
Předsíňová policová skříň VIRA-MECKI dub sonoma/bílá
Šířka55 cm
Hloubka26 cm
Výška190 cm
Skladem u dodavatele
2 790 Kč
Předsíňová policová skříň MECKI wenge/bílá
Šířka55 cm
Hloubka26 cm
Výška190 cm
Skladem u dodavatele
2 690 Kč
Skříň s policemi na obuv NAVIA 70 cm, matná bílá
Šířka70
Hloubka34
Výška189
Skladem u dodavatele
3 390 Kč
Šatní skříň ORION š.55 cm, dub sonoma a matná bílá
Šířka55,3
Hloubka27,5
Výška191
Skladem u dodavatele
2 170 Kč
Věšáková skříň 4D1S/70, dub sonoma, NORTY TYP 22
Šířka66
Hloubka40
Výška210
Skladem u dodavatele
4 590 Kč
Skříň s policemi na obuv NAVIA 70 cm, dub sonoma
Šířka70
Hloubka34
Výška189
Skladem u dodavatele
3 390 Kč
Nastavení cookies
Zde máte možnost přizpůsobit cookies soubory dle vlastních preferencí.
Nezbytné technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.

Analytická cookies

Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.

Marketingové cookies

Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.

Údaje o uživatelích

Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.

Perzonalizovaná reklama

Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.