Původní cena: 5 931 Kč | |
Ušetříte 641 Kč 11 % | |
5 290 Kč s DPH |
AKCE 10% SLEVA platí do 30.06.2025
Kód na slevu CER10 vložte v košíku
Minimální hodnota objednávky 5.000,-
DOVOLENÁ od 16.6. do 24.6. zavřeno - neexpedujeme
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | TV-5040 BR3 |
Záruka | 24 měsíců |
Pohodlné relaxační křeslo je čalouněno látkou hnědé barvy imitující broušenou kůži. Křeslo je mechanicky polohovatelné zapřením se zády a přenesením váhy na opěrák dojde k napolohování dozadu a k vysunutí podnožky. Po předklonění se opěrák a podnožka vrátí zpět do původní polohy. Ruce si můžete pohodlně opřít o polstrované područky. Konstrukce křesla je dřevěná v kombinaci s velkoplošnými DTD materiály. Polohovací mechanismus je kovový a spodní chromované nožky jsou opatřeny plastovými kluzáky.
Pro starší osoby, které již mají méně síly, doporučujeme vybrat z naší nabídky křeslo s elektrickým polohováním: křesla s elektrickým polohováním
Na přepravu je křeslo baleno v pevné kartonové krabici a opěrák je odmontovaný. Jednoduchým zaklapnutím jej po vybalení zkompletujete se spodní částí křesla. Balení je tak na stěhování praktické díky menšímu rozměru.
Nosnost do (kg) | 130 kg |
Hloubka | 85-165 cm |
Šířka | 78 cm |
Šířka sedáku | 54 cm |
Výška | 113 cm |
Výška sedu | 50 cm |
Výška opěráku | 70 cm |
Rozměr | 78x85-165x113x50 cm |
Hmotnost | 30,50 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.