Židle PINO taburet, kostra borovice

Židle PINO taburet, kostra borovice
Židle PINO taburet, kostra borovice
Židle PINO taburet, kostra borovice
Židle PINO taburet, kostra borovice
790 Kč s DPH
Skladem u dodavatele 22 ks
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobní odběr:
středa 28.5.
Přepravní společností:
čtvrtek 29.5.

AKCE 10% SLEVA platí do 20.05.2025

Kód na slevu MAJ10 vložte v košíku

Minimální hodnota objednávky 3.000,-

  • Doprava DPD jen do 30 kg za 99,-
  • Nadrozměrné zboží Toptrans 190,- 
  • Nad 50 kg Toptrans 390,-

DOPRAVA ZDARMA

  • DPD objednávka nad 2.000,- 
  • Toptrans od 7.000,-

Více o dopravě

VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%

Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK

KódART04793-08-00
PNART04793
Záruka24 měsíců
PopisDiskuzeHodnocení

Dřevěný taburet Pino je vyrobený z borovicového masivu. Povrch dřeva je upraven lakem. Dodáváme pouze v přírodním provedení a ve smontovaném stavu.

Parametry
Hloubka sedáku31
Šířka31
Výška45
Výška sedu45
Dezénborovice
Hmotnost2,00 kg
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku:
Produkt nebyl hodnocen
Nastavení cookies
Zde máte možnost přizpůsobit cookies soubory dle vlastních preferencí.
Nezbytné technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.

Analytická cookies

Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.

Marketingové cookies

Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.

Údaje o uživatelích

Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.

Perzonalizovaná reklama

Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.