Původní cena: 5 712 Kč | |
Ušetříte 572 Kč 10 % | |
5 140 Kč s DPH |
AKCE 10% SLEVA platí do 22.7.2025
Kód na slevu CER10 vložte v košíku
Minimální hodnota objednávky 5.000,-
DOPRAVA ZDARMA
AKCE: VÝPRODEJ SEDAČEK
AKCE: polštář Magniflex zdarma
Kód | 0358433 |
Záruka | 24 měsíců |
Křeslo Dag má pevnou konstrukci z ohýbaného bukového dřeva v odstínu dle výběru a povrch je upravený lakem. Pro vyšší pevnost a tuhost konstrukce je na výrobu použita celobuková vrstvená ohýbaná překližka. Křeslo je polstrované PUR pěnou a čalouněné kvalitní látkou nebo ekokůží dle výběru ve variantách.
Křeslo Dag má oproti levnějším typům křesel pevnější bukovou konstrukci, ergonomický prošívaný sedák a opěrák s vyšší vnitřní výplní. Součástí dodávky jsou také čalouněné návleky na produčky. Doporučujeme dokoupit také podnožku R21.
Vzorníky jsou k dispozici na naší prodejně. V případě zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení nebo navštivte naši prodejnu. Vzorníky můžeme případně také zaslat na zapůjčení domů.
Nově je možnost výroby na zakázku také dvojkřesla šíře 120 cm nebo trojkřesla šíře 170 cm.
Křeslo Dag dodáváme v demontovaném stavu a balené v pevné kartonové krabici.
Nosnost do (kg) | 120 kg |
Hloubka | 80 cm |
Hloubka sedáku | 47 cm |
Šířka | 65 cm |
Šířka sedáku | 54 cm |
Výška | 100 cm |
Výška sedu | 42 cm |
Dezén | HNĚDÁ |
Potah | RUN AGAIN 208 |
Výška opěráku | 68 cm |
Výška područky | 54 cm |
Hmotnost | 10,50 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.