| Původní cena: 11 421 Kč | |
| Ušetříte 1 151 Kč 10 % | |
| 10 270 Kč s DPH |
AKCE Dny zdravého spánku
MAGNIFLEX 10.11. - 16.11. 2025
SLEVA 15% na matrace a polštáře
DOPRAVA ZDARMA
AKCE: VÝPRODEJ SEDAČEK
| Kód | 0361081 |
| Záruka | 24 měsíců |
Dvojkřeslo Filip má pevnou konstrukci z ohýbaného bukového dřeva v barvě dle vašeho výběru a povrch je upravený lakem. Pro vyšší pevnost a tuhost konstrukce je na výrobu použita celobuková vrstvená ohýbaná překližka. Dvojkřeslo je polstrované PUR pěnou a čalouněné kvalitní látkou nebo ekokůží dle výběru ve variantách.
Tento výrobek má oproti levnějším typům pevnější bukovou konstrukci, ergonomický prošívaný sedák a opěrák s vyšší vnitřní výplní a vyšší sedací plochu vhodnou i pro seniory.
Na naší prodejně si můžete vybrat dle kompletního vzorníku potahových látek. V případě zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení nebo navštivte naši prodejnu. Vzorníky můžeme případně také zaslat na zapůjčení domů.
Dvojkřeslo dodáváme v demontovaném stavu a balené v pevné kartonové krabici.
K dvojkřeslu si můžete dokoupit také křesla, trojkřeslo nebo podnožku a sestavit si tak celou sedací soupravu. Nabídku najdete níže v příslušenství.
| Nosnost do (kg) | 240 kg |
| Hloubka | 80 cm |
| Hloubka sedáku | 47 cm |
| Šířka | 120 cm |
| Šířka sedáku | 109 cm |
| Výška | 102 cm |
| Výška sedu | 46 cm |
| Dezén | DS - DUB SONOMA |
| Potah | MONOLITH 133 |
| Výška opěráku | 68 cm |
| Výška područky | 61 cm |
| Hmotnost | 18,40 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.