Původní cena: 11 421 Kč | |
Ušetříte 1 151 Kč 10 % | |
10 270 Kč s DPH |
AKCE 10% SLEVA platí do 22.7.2025
Kód na slevu CER10 vložte v košíku
Minimální hodnota objednávky 5.000,-
DOPRAVA ZDARMA
AKCE: VÝPRODEJ SEDAČEK
AKCE: polštář Magniflex zdarma
Kód | 0360899 |
Záruka | 24 měsíců |
Dvojkřeslo Filip má pevnou konstrukci z ohýbaného bukového dřeva v barvě dle vašeho výběru a povrch je upravený lakem. Pro vyšší pevnost a tuhost konstrukce je na výrobu použita celobuková vrstvená ohýbaná překližka. Dvojkřeslo je polstrované PUR pěnou a čalouněné kvalitní látkou nebo ekokůží dle výběru ve variantách.
Tento výrobek má oproti levnějším typům pevnější bukovou konstrukci, ergonomický prošívaný sedák a opěrák s vyšší vnitřní výplní a vyšší sedací plochu vhodnou i pro seniory.
Na naší prodejně si můžete vybrat dle kompletního vzorníku potahových látek. V případě zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení nebo navštivte naši prodejnu. Vzorníky můžeme případně také zaslat na zapůjčení domů.
Dvojkřeslo dodáváme v demontovaném stavu a balené v pevné kartonové krabici.
K dvojkřeslu si můžete dokoupit také křesla, trojkřeslo nebo podnožku a sestavit si tak celou sedací soupravu. Nabídku najdete níže v příslušenství.
Nosnost do (kg) | 240 kg |
Hloubka | 80 cm |
Hloubka sedáku | 47 cm |
Šířka | 120 cm |
Šířka sedáku | 109 cm |
Výška | 102 cm |
Výška sedu | 46 cm |
Dezén | PŘÍRODNÍ |
Potah | VELVET 261 |
Výška opěráku | 68 cm |
Výška područky | 61 cm |
Hmotnost | 18,40 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.