Noční stolek GARBO dub sonoma

Noční stolek GARBO dub sonoma
Noční stolek GARBO dub sonoma
Noční stolek GARBO dub sonoma
790 Kč s DPH
Skladem u dodavatele
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobní odběr:
pátek 9.5.
Přepravní společností:
pondělí 12.5.

AKCE 10% SLEVA platí do 30.04.2025

Kód na slevu DUB10 vložte v košíku

Minimální hodnota objednávky 2.000,-

  • Doprava DPD jen do 30 kg za 99,-
  • Nadrozměrné zboží Toptrans 190,- 
  • Nad 50 kg Toptrans 390,-

DOPRAVA ZDARMA

  • DPD objednávka nad 2.000,- 
  • Toptrans od 7.000,-

Více o dopravě

VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%

Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK

Kód0163819
Záruka24 měsíců
PopisDiskuzeHodnocení

Noční stolek Garbo je vyrobený z lamina v dezénu dub sonoma, tloušťky 12 mm, horní deska má tloušťku 15 mm. Stolek obsahuje 1 zásuvku.

Doporučujeme pro nenáročné uživatele a pro méně zátěžové použití.

Noční stolek Garbo dodáváme v demontovaném stavu.

Parametry
Šířka37,6
Hloubka36
Výška42,7
Hmotnost6,41 kg
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku:
Produkt nebyl hodnocen
Nastavení cookies
Zde máte možnost přizpůsobit cookies soubory dle vlastních preferencí.
Nezbytné technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.

Analytická cookies

Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.

Marketingové cookies

Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.

Údaje o uživatelích

Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.

Perzonalizovaná reklama

Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.