Běžná cena s DPH 1 940 Kč | |
Ušetříte 250 Kč 13 % | |
od 1 690 Kč s DPH |
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | ANT-PAN-MEK |
Záruka | 24 měsíců |
Kancelářská pracovní židle typ Panther MEK s nastavením úhlu opěráku, plynovým pístem pro nastavení výšky sedáku, nastavitelná výška opěráku, kolečka s průměrem 50 mm pro koberce a měkké podlahy. Židle Panther má oproti modelu 1080 robustnější rozměr i čalounění opěráku a sedáku.
V případě zájmu lze dokoupit sadu pogumovaných koleček na tvrdé podlahy z nabídky v příslušenství.
Nastavení opěráku ve vodorovném a svislém směru. Nastavitelný úhel mezi opěrákem a sedákem.
Výběr potahové látky dle nabídky. Základní potahová látka typ Dora. Složení 100% polyester, otěruvzdornost 30.000 cyklů martindale. Výběr jiného odstínu ze vzorníku zapište do poznámky v objednávce. Na prodejně máme k dispozici také jiné potahové látky. Ostatní typy látek jsou za příplatek. V případě zájmu o jiný typ látky nás neváhejte kontaktovat. Vzorník a cenu vám rádi zašleme e-mailem.
Možnost dokoupení područek dle nabídky v příslušenství. Český výrobek.
K modelu Panther MEK lze dokoupit tyto typy područek: BR 06, BR 16, BR 25 a BR F10.
Nosnost do (kg) | 120 kg |
Hloubka | 62 cm |
Hloubka sedáku | 44 cm |
Šířka | 55 cm |
Šířka sedáku | 46 cm |
Výška | 99 - 117,5 cm |
Výška sedu | 42,5 - 57 cm |
Varianta | nevybrána |
Hmotnost | 10,00 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.