Původní cena: 9 891 Kč | |
Ušetříte 1 901 Kč 19 % | |
7 990 Kč s DPH |
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | TV-5053 GREY2 |
Záruka | 24 měsíců |
Pohodlné relaxační polohovací křeslo čalouněné tmavě šedou látkou. Křeslo je polstrované PUR pěnou a má také pohodlné polstrované opěrky rukou. Křeslo je polstrováno PUR pěnou a pro vyšší komfort je sedák uložen na pružinovém vlnovci. Sedací plocha je tak příjemně pružná a odolnější vůči prosezení.
Křeslo je mechanicky polohovatelné. Pomocí plastové černé aretační páčky umístěné v bočnici křesla uvolníte pojistku podnožky a opěráku. Následně pak vlastní vahou si přizpůsobíte polohu křesla. Moderní vzhled podtrhuje prošití pohodlného opěráku. Zákazníci na tomto křesle také oceňují vysokou výšku sedací plochy. Na vnějším boku křesla je navíc praktická látková kapsa.
Pro starší osoby, které již mají méně síly, doporučujeme vybrat z naší nabídky křeslo s elektrickým polohováním: křesla s elektrickým polohováním
Na přepravu je křeslo baleno v pevné kartonové krabici a opěrák je odmontovaný. Jednoduchým zaklapnutím jej po vybalení zkompletujete se spodní částí křesla. Balení je tak na stěhování praktické díky menšímu rozměru.
Nosnost do (kg) | 130.00 |
Hloubka | 80.00 |
Hloubka sedáku | 53.00 |
Šířka | 84.00 |
Šířka sedáku | 45.00 |
Výška | 108.00 |
Výška sedu | 50.00 |
Rozklad | Ano |
Rozměr | 84 x 80-170 x 108 x 50 cm |
Hmotnost | 37,50 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.