Původní cena: 5 712 Kč | |
Ušetříte 572 Kč 10 % | |
5 140 Kč s DPH |
AKCE 10% SLEVA platí do 15.7.2025
Kód na slevu CER10 vložte v košíku
Minimální hodnota objednávky 5.000,-
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | 0359670 |
Záruka | 24 měsíců |
Křeslo Baly má pružnou konstrukci z ohýbaného bukového dřeva v odstínu dle výběru a povrch je upravený lakem. Pro vyšší pevnost a tuhost konstrukce je na výrobu použita celobuková vrstvená ohýbaná překližka. Křeslo je polstrované PUR pěnou a čalouněné kvalitní látkou nebo ekokůží dle výběru ve variantách.
Křeslo Baly má oproti levnějším typům křesel pevnější bukovou konstrukci, ergonomický prošívaný sedák a opěrák s vyšší vnitřní výplní a vyšší sedací plochu. Součástí dodávky jsou také čalouněné návleky na produčky. Doporučujeme dokoupit také podnožku R21.
Vzorníky jsou k dispozici na naší prodejně. V případě zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení nebo navštivte naši prodejnu. Vzorníky můžeme případně také zaslat na zapůjčení domů.
Křeslo Baly dodáváme v demontovaném stavu a balené v pevné kartonové krabici.
Nosnost do (kg) | 120 kg |
Hloubka | 80 cm |
Hloubka sedáku | 47 cm |
Šířka | 65 cm |
Šířka sedáku | 54 cm |
Výška | 100 cm |
Výška sedu | 45 cm |
Dezén | HNĚDÁ |
Potah | ARIZONA 307 - ekokůže |
Výška opěráku | 68 cm |
Výška područky | 56 cm |
Hmotnost | 10,50 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.