Původní cena: 1 685 Kč | |
Ušetříte 165 Kč 10 % | |
1 520 Kč s DPH |
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | BRA-R21-L-A571 |
Záruka | 24 měsíců |
Podnožka Matýs má pevnou konstrukci z ohýbaného bukového dřeva a je mořená na odstín olše a povrch je upravený lakem. Pro vyšší pevnost a tuhost konstrukce je na výrobu použita celobuková vrstvená ohýbaná překližka. Podnožka je polstrovaná PUR pěnou a čalouněná kvalitní látkou Aston, která je velmi příjemná a pro snadnou údržbu má voděodolnou úpravu Maxi clean. Látka Aston je 100% polyester, má gramáž 400g/m2 a otěruvzdornost 35.000 cyklů martindale. Látku Aston nabízíme v 18 barvách.
Podnožka je vhodná k doplnění křesel řady R.. např. R23, R51 a dalších typů z naší nabídky. Má ergonomicky upravenou výšku jednotlivých stran 39-44 cm a tedy přirozený sklon pro vyšší pohodlí pro Vaše nohy.
Podnožku R21 je možné objednat také v barvě dřeva dub sonoma, přírodní buk nebo hnědé z naší nabídky ve variantách a látku lze vybrat dle kompletního vzorníku potahových látek. Vzorníky jsou k dispozici na naší prodejně. V případě zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení nebo navštivte naši prodejnu. Vzorníky můžeme případně také zaslat na zapůjčení domů.
Podnožku Matýs dodáváme v demontovaném stavu.
Nosnost do (kg) | 100 kg |
Hloubka | 56 cm |
Šířka | 49 cm |
Výška | 39 - 44 cm |
Varianta | Aston 571 tmavě béžová |
Hmotnost | 4,00 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.