3 861 Kč s DPH |
AKCE 10% SLEVA platí do 30.04.2025
Kód na slevu DUB10 vložte v košíku
Minimální hodnota objednávky 2.000,-
DOPRAVA ZDARMA
VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%
Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK
Kód | AK-321 LAN2 |
Záruka | 24 měsíců |
Křeslo v skandinávském stylu s kubistickými prvky. Charakteristickými prvky tohoto křesla je výrazné čtvercové prošití sedáku i opěráku, masivní sedací korpus s ostrými liniemi v kontrastu s vysokými štíhlými nohami. Křeslo je celočalouněné, včetně zad. Lze ho použít jak k přisazení ke stěně, tak i ve středu místnosti. Může sloužit jako výrazný solitér i jako doplňující křesla k sedačce.
Potah je z látky v trendy lanýžovém odstínu, kostra z masivního dřeva, polstrovaná kvalitní PU pěnou. Sedáky jsou ještě zpevněny elastickými popruhy pro zvýšení komfortu pohodlí. Štíhlé kónické nohy jsou z masivního kaučukovníku v přírodním odstínu a lakované transparentním lakem. Poškození podlahových krytin je eliminováno plastovými kluzáky, u zadních nohou jsou rektifikovatelné (výškově nastavitelné).
Světlá výška křesla je 30 cm , výška područek je 59 cm a šíře 10 cm. Nosnost je 130 kg. Křeslo se typově hodí k dvojsedačce AK-322.
Nosnost do (kg) | 130.00 |
Hloubka | 73.00 |
Hloubka sedáku | 48.00 |
Šířka | 84.00 |
Šířka sedáku | 48.00 |
Výška | 76.00 |
Výška sedu | 43.00 |
Rozklad | Ne |
Rozměr | 84 x 73 x 76 x 43 cm |
Rozměr nohy | pr.4,5/3,5 |
Hmotnost | 12,00 kg |
Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.
Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.
Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.
Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.
Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.