Botník, bílá/přírodní, NUGET TYP 2

Botník, bílá/přírodní, NUGET TYP 2
Botník, bílá/přírodní, NUGET TYP 2
Botník, bílá/přírodní, NUGET TYP 2
2 890 Kč s DPH
Skladem u dodavatele
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobní odběr:
středa 28.5.
Přepravní společností:
čtvrtek 29.5.

AKCE 10% SLEVA platí do 20.05.2025

Kód na slevu MAJ10 vložte v košíku

Minimální hodnota objednávky 3.000,-

  • Doprava DPD jen do 30 kg za 99,-
  • Nadrozměrné zboží Toptrans 190,- 
  • Nad 50 kg Toptrans 390,-

DOPRAVA ZDARMA

  • DPD objednávka nad 2.000,- 
  • Toptrans od 7.000,-

Více o dopravě

VÝPRODEJ kvalitních českých sedaček, pohovek a křesel z expozice, slevy až 60%

Kliktěte na nabídku: VÝPRODEJ SEDAČEK

Kód0188589
Záruka24 měsíců
PopisDiskuzeHodnocení
Botník NUGET TYP 2
Materiál: MDF / borovicové dřevo
Barva: bílá / přírodní
Rozměry (ŠxHxV): 60x29x101 cm
5 řadový
Se zásuvkou
Dodávané v demontu.
Parametry
Šířka60
Hloubka31,7
Výška101
Hmotnost12,00 kg
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku:
Produkt nebyl hodnocen
Varianty
Botník, bílá/přírodní, NUGET TYP 1
Šířka60
Hloubka31,7
Výška83,5
Skladem u dodavatele
2 290 Kč
Nastavení cookies
Zde máte možnost přizpůsobit cookies soubory dle vlastních preferencí.
Nezbytné technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro technické zajištění fungování webových stránek. Neumožňují však jakkoli identifikovat Vaši osobu.

Analytická cookies

Povolením analytických cookies nám pomáháte vylepšovat naše služby a také nabídku zboží pro jednotlivé vyhledávače zboží a tedy pro vás koncové zákazníky.

Marketingové cookies

Slouží k tomu, aby byly uživateli následně nabízeny či zobrazovány reklamy, které mohou být pro uživatele relevantní či analyzují, ve kterém případě a za jakých podmínek se z návštěvníka webu stane zákazník.

Údaje o uživatelích

Soubory cookies slouží k ukládání informací o uživatelích a jejich interakci s webovými stránkami, což umožňuje personalizaci obsahu a zlepšuje tak uživatelskou zkušenost.

Perzonalizovaná reklama

Personalizovaná reklama pracuje s nasbíranými informacemi o chování uživatelů v rámci internetu, uloženými v cookies prohlížeči. Může se například jednat o zadávané vyhledávací dotazy, návštěvy webů, používání aplikací, demografické údaje nebo zeměpisné polohy.